Sunday, May 5, 2013

AMANAT TERAKHIR SEBELUM MENGUNDI

fikir lah... jika Pakatan Rakyat yang terdiri PAS, PKR dan DAP menang. akan betul-betul wujudkah HUDUD? PKR yang ada Karpal Singh(yang pernah bersumpah 'langkah mayat aku dulu sebelum hukum hudud boleh dijalankan di malaysia), anwar ibrahim yang sanggup buat apa saja asal boleh berkuasa walaupun bersekongkol gan karpal singh dan menjual hukum hudud itu kpd Karpal Singh.
oh tak lupa PAS yang dulu amat membangkang pembentukan PUTRAJAYA, KLCC dan yang paling lama- pejabat SUK di kota darul naim (kelantan), balai islam KERANA MENYATAKAN IA ADALAH PEMBAZIRAN.sedangkan kini mereka lah yang menghuni SUK dan meunggunakan balai islam-adakah mereka bakal memajukan negara? atau negara akan lebih mundur? tanpa pembangunan kerana pembangunan seperti ini adalah pembaziran. 

DAN 
DAP yang memang jelas lagi nyata cuba menghalau melayu penang.
bayangkan jika mereka yang ambil alih...
Semestinya hukum hudud tak dapat dilaksanakan dengan adanya karpal singh dalam PKR, apa PAS bakal buat?
DAP akan membanyakkan lagi kerusi parlimen, dan memastikan kerusi2 parlimen baru itu adalah penuh dengan pengikut mereka, untuk memastikan mereka boleh memerintah negara. dan..kita melayu(yg bermaksud sesiapa yang lahir di tanah melayu/malaysia yang beragama islam) akan dihalau secara halus ke pinggir bandar. 
ADAKAH KITA BAKAL MENGULANGI SEJARAH PALESTIN? Nampaknya kita tidak pernah mengambil iktibar dari sejarah.

Jadilah kita manusia yang tahu bersyukur...
UMNO membela agama Islam kerana membela melayu (orang islam yang lahir di tanah melayu). wujudnya UITM untuk HANYA PELAJAR BUMIPUTERA SAHAJA! kita memang sedia maklum yang masih ramai orang melayu yang lemah pelajaran mereka, jadi UITM memang ada di setiap negeri.

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

wahhh siap ada amanat gituew khen...curlastt

Macam Yong said...

hehe hope la dorg dgr. tp hampeh. nak jugak undi pas yg dah terpesong akidah tu. ayu tau tak ayat apa depa pakai?
sapa2 undi pas blh masuk syurga. dan yg takleh blah tu ayat 'nabi tak mengaku umat kalau pangkah lain dr pas'.
yg pelik nya, org yg tahu agama pun still ikut jgk.
sedih betul.

Ain Zulaikha said...

hye yong! :)

Anonymous said...

spesis macai