Saturday, February 19, 2011

Dr. Cinta memang best! cepat dapatkan di pasaran!!!

So mesti ramai dah dapat Dr. Cinta kan? kalau tak dapat, cepat la pegi beli. tak rugi, best. I bought 1 sekali dengan 'Aku yang kau tinggalkan'. Harga dia RM26 tapi sebab aku beli di Kelantan, kat Muda Osman, so memang ada 10% diskaun sentiasa tuk novel. Jadi harga dia jadi lagi murah sebab kurang RM2.60. Kat sini tak pakai keahlian pun, sesiapa beli novel grenti dapat 10% diskaun. Tapi cuma novel melayu yang ada diskaun sepanjang tahun. Novel inggeris ada masa tertentu je. Muka surat novel Dr. Cinta ni 823 muka surat. Yang dah baca kat dalam blog or penulisan2u, pun kena baca dari mula sebab ada jugak penambahan ayat or jalan cerita. Jadi aku memang baca sebijik-sebijik ayat dia. Watak dia yang paling cun, memang ada wujud orang yang ada perwatakan macam ni, yang sentiasa meninggalkan rasa sayang kita kat orang yang macam Mazliana Haji Nordin...cuma amat payah nak jumpa. Aku antara yang bertuah jumpa kawan aku ni, aku siap sanggup jejak cari kawan aku yang macam watak dalam cerita ni bila kawan aku ni hilang sebab pindah sekolah.

antara ayat best yang aku suka sangat:

"Cinta bagi saya gurauan dalam kehidupan. Kadang-kadang buat kita ketawa, kadang-kadang buat kita terasa dan gurauan yang buat kita memahami macam-macam emosi. Kalau yang mencantikkan lukisan adalah warna, maka yang mencantikkan kehidupan adalah cinta... tapi cinta ini macam hantu, semua orang percaya tapi tak semua orang jumpa.
Kalau saya cintakan dia...biarlah dia sendiri yang rasa, bukan sebab kata cinta saya tapi sebab rasa cinta yang datang dari hati dia sendiri."- novel:muka surat(Doktor Cinta:445)

best kan ayat tu.

No comments: