Wednesday, March 16, 2011

HAPPY BIRTHDAY SHARIFAH NOORKHALIDA!!


Hari ni birthday my best friend; SHARIFAH NOORKHALIDA. 16 MAC 2011.
So kat sini aku nak nyanyi...sharifah, ko baca ye aku nyanyi ni..hehehe
Allah selamatkan kamu....
Allah selamatkan kamu....

Allah selamatkan kamu....

Allah selamatkan Sharifah Noorkhalida....

Allah selamatkan kamu....

Sekian....
Aku doakan sahabatku ini semoga sentiasa mendapat berkat dan rahmat dari Allah s.w.t. Semoga Sharifah dimurahkan rezeki, dipanjangkan usianya, sentiasa bahagia, mendapat jodoh yang baik...dan cepat, tabah dalam mengharungi kehidupan ini...amin...

Semalam, start pukul 10.30p.m aku start bergayut kat phone dengan kawan aku ni, banyak kisah nak cerita. Rindu sangat kat kawan aku ni. Ye la,masing-masing dah bawak haluan sendiri. Dia kat Melaka, aku kat Kelantan. Nak jumpa dah payah dah. Aku and Sharifah dok update cerita. Cerita tentang kengkawan yang sama u dulu. Asma dah nak kawin bulan 6 nanti. Mell pun dah nak kawin bulan 10 nanti. Banyak kisah kan...Aisyah lagi la lucu, langsung tak dengar cerita yang dia pregnant, tetiba je msg sharifah kata dah beranak. Lepas tu dok cerita pasal tempat keja masing-masing. Cerita gak pasal my first home scheme. Sementara aku nak nanti pukul 12 malam. Aku nak jadi orang pertama wish birthday kat dia. Bergayut sampai line putus sebab bateri handphone habis..huhuhu. Terpaksa charge, and call balik dia. And of course aku yang jadi orang pertama wish kat dia kan. Coz suma ahli rumah dia pun dah tido. habis bergayut kul 12.20. so korang kira sendiri la berapa lama aku dok bergayut tu kan. hahaha..tu pun rasa banyak lagi cerita nak cerita kat dia. huhuhu.
Ingat zaman belajar dulu...4tahun dengan dia,erin,ochin, kitaorang satu course. Sejak dari ukm..pastu sama-sama sambung lagi lepas berpisah setahun. Dah masuk 6tahun dah kenal. Aku paling rapat dengan dia lah.
Zaman kat ukm dulu, zaman takdak duit...sambut birthday dengan bagi hadiah and belanja makan benjo special yang jual kat kolej keris mas. tak pun belanja KFC. Zaman takdak duit. Those were the day....

No comments: