Tuesday, November 10, 2009

shopping kat sogo, hehe dapat wallet baru

semalam 8hb november 2009 aku keluar with the geng aku nih hah. kitaorang pergi sogo. sambil tu dah janji dengan wawa nak ke rumah dia sebab dia ada buat kenduri sikit. er kalau nak kata kenduri tahlil rasa macam bukan je coz tahun ni bulan 4 ke 5 ari tu dah wat kenduri tahlil dah.
dia wat kuewteao sup, best bangat. siap tapau wat balik tm lagi aku. hehehe 'ibu aku bagi kan' hahaha
oo ye cerita aku ke sogo with geng aku? ok, sebab aku budget tak lebih dari 150 inggit so memang aku beli ikut budget aku lah. tak sampai seratus pun aku beli 87 hinggit je. aku beli handbag, wallet n kasut. sebenarnya aku just nak beli wallet. mahai nak mampus aku tengok wallet polo my fav brand gak lah. tapi sebenarnya aku bukan pandang brand pun asal cantik and tahan lama je aku nih. untung gak aku terjumpa yang harga 15 hinggit je, cantik sebab suma kata cantik and diorang tak percaya harga 15 inggit je iye la dari tingkat bawah kat byk wallet tu harga paling kurang 29 inggit. aku pun tak percaya jugak mulanya tapi dah murah aku amik la satu. aku ari ni otak all gray la kot sebab asal warna gray je aku amik. so handbag and kasut aku yang memang khas nak guna tuk jadi cikgu tu aku amik warna gray.
kalau ikut hati memang nak je beli lagi handbag, tapi mengenangkan handbag aku kat rumah bertimbun aku tak pakai, just simpan kasi habuk tu banyak aku kawal diri. selamat tak sampai 150 guna pun.
kawan-kawan aku pulak? ok shery dapat 2handbag, 1kasut
erin 2 handbag er lupa tapi dia ranking no 2 perabis sakan masa shopping.
ochin sentiasa jadi juara bab shopping beli 3 handbag habis sampai dekat 200 gak.
hehehe aku memang ranking last lah sebab selalunya aku ikut budget aku or selalunya kurang dari budget. hehehe.
aku beli handbag - 47, wallet - 15, kasut - 25
sebenarnya aku berkenan kasut yang harga 15 n 20 inggit tapi dah abis saiz la pulak.
aku nak beli wallet sangat sebab wallet yang ayah aku kasi dah rosak. huhuhu. tapi aku tak la buang coz ayah bagi.

No comments: