Tuesday, November 10, 2009

smack down my glasses!@#$%

malang tul aku. sebenarnya aku dah terasa arwah macam bakal arwah dalam masa terdekat nih iaitu malam semalam. huhuhu.
semalam tengok payung siti fatimah kat tv3. hmm biasa la bila dah mata rabun nih rabun jugak la. so bila tengok tv aku pakai glasses aku nih. hmm masa nak masuk toilet aku letak atas katil, sebab masa tengok tv tu aku dok kat bawah je. pastu lepas keluar dari toilet aku lupa yang aku letak glasses atas katil, and aku gatal-gatal pergi letak punggung aku atas glasses aku!@#$%^
abis lah aku,nak pandang power point kat depan kelas nanti mesti tak nampak hape-hape dah. sadis tul. lama gak la cermin mata tu berkhidmat kat aku walau aku memang jarang guna( guna tuk bila dok jauh dari tv, masa drive kereta malam, masa dlm lecture). walaupun cermin mata tu harga dia tak mahal tapi still rasa macam patah sayap. aku kena wat glasses baru la selom balik raya nih. tapi kat proton city harga 150inggit. aku nak yang biasa je asal dapat tengok alam nih. harga glasses yang aku buat kat kampung 38 inggit je below 50! hehehe murah sebab glasses aku ni just tuk rabun je. and patern lama (tak pe asal boleh nampak). hmm kalau nak balik buat kat kg gak, aku kena drive siang lah. save budget lol.

No comments: