Sunday, April 10, 2011

So Tired!

*gambar di sebelah adalah tanpa motif. Hua Ze Lei dalam Meteor Garden. One of my favorite Korean drama.

Sumpah letih! rasa nak collapse je nih. But still ada je aku nak wat post kat sini. Bertapa sengalnya aku. Time banyak masa, aku tak nak post apa-apa. Time letih nak mati macam ni + busy gila now= aku jadi rajin (langsung tak logik kalau ikut kata akal, tapi kalau ikut kata hati, semua boleh lulus je kan).
Takpe lah aku post sikit je hari ni, just nak menyatakan untuk semua orang yang aku masih hidup kat dunia ni. hehehe. Jangan marah ye blogger yang lain, yang sama spesis gan aku (Jenis malas nak update blog.)
Untuk semua blogger, aku cuma nak pesan satu je. Please update your blog, kesian pembaca yang baca blog sebab tak tau sama ada kita ni hidup lagi ke tak. Tapi boleh la dimaafkan kalau blogger tu pun dah tak ingat password and email sendiri. hehehe macam aku ni la tu, tak ingat email dan password blog aku yang satu lagi.
In a nut shell, update your blog okay.

No comments: