Wednesday, June 17, 2009

Alhamudilillah....happy!!!!!!!! yeppyyyyyyyyy!!!!! yahoo!!!!!

Happy sesangat sekarang ni!!!!! semangat ni!!!!! hahahaha
Kenapa?
Aku dapat KPLI!!!!!!
minggu depan kena daftar kat Batu Rakit, Kuala Terengganu, Terengganu. Memang bit rush, er bukan bit lagi dah, memang rush la ni kan.
Aku dapat tahu tadi dalam pukul4 dah. Walaupun hari ni yang dapat check, tapi internet kat sekolah aku ada problem la pulak, terpaksa la balik check kat rumah.

OK aku kena daftar 22hb Jun 2008, Monday (minggu depan dah!!!!! hari ni dah la dah rabu..)
di INST PEND GURU MALAYSIA KAMPUS DATO` RAZALI ISMAIL, BATU RAKIT 21020, KUALA TERENGGANU , TERENGGANU.
Untuk mengajar subjek bahasa Inggeris.
Ok la,sesuai dengan kelayakan aku kan yang memang ambil bahasa Inggeris.

DPLI belum keluar lagi, aku rasa dalam minggu ni jugak la keluar dia. Tapi yang pasti aku tak nak ambil DPLI, tak sanggup la nak mengadap bebudak sekolah menengah yang nakal sesangat ni.

Untuk semua rakan-rakan seperjuangan aku masa di UKM, yang ambil course yang sama dengan aku. Iaitu budak first batch Literature in English, Ppbl(Pusat Pengajian Bahasa dan Linguistik), UKM, Aku nak ucapkan tahniah jugak kat korang sebab kita berjaya dapat KPLI ni. Memang bahasa Inggeris ni laku la..hahaha. Alhamdulillah kita (aku, Shery, Diana dan Asma) dapat. Hmm camne dengan Dayang dengan Ochin ye, dapat ke tak diorang ni. Aku rasa dapat jugak kot.

Alhamdulillah...
Happyyyyyyyyyy!!!!!yeppyyyyyyyyyyyyyy!!!!

1 comment:

NURUL AINI BAKAR said...

YONNNNGGGGG!!!!
CONGRATS! I'm so happy for you. Student Major English Literature rupanya kawan aku ni. Kagum tol! Pepun ganbattne ne, Yong-chan. Sama-sama kita berkhidmat dalam bidang pendidikan kat Malaysia tu. hehe. Tahniah sekali lagi...