Wednesday, August 19, 2009

Hari ni apa kisah? 17th August 2009.


Bangun macam biasa la, 6.15pagi. but still earlier than my friends. Lorat sampai just took roti krim je. Telan ubat ‘lagi’! boringnya hidup aku kan. Kereta belum panaskan lagi. Rushing nak panaskan kereta lagi. Huhuhu.

But dont worry we are early for class, sampai around 7.40 kat proton city, bagus tak? Hahaha. But yang malangnya!@#$ lengan baju kebaya aku lecun lagi looo. Masa nak naik kereta nak pegi class tu dah nampak basah, mula-mula ingat basah iodine, kot melekat sikit kat baju. Selamat baju aku tu warna gelap. So tak nampak sangat. Masa on the way ke proton city tu la makin lecun lengan baju aku. Huhuhu, cam kena simbah air lak bahagian lengan aku nih. Pastu class la pulak batal. Aku pegi check kat toilet, terpaksa buka baju la kan, coz tak selesa pakai basah. Selamat bawa sapu tangan, boleh wat lap lengan aku yang parah nih.. hahaha exaggerate la pulak. Tangan still boleh gerak Cuma air bisa tu keluar and lengan baju yang basah bergesel dengan tempat luka. Apa lagi, kopak gak kuping luka tu. Clean la sikit. Hehehe. Tak selesa je. Rasa kebas, tegang, rasa sakit cam payah nak gerakkan tangan.

Abis la baju aku bau gan benda nih.

Cam biasa bila dah air bisa kuar dengan banyak + ubat yang aku bantai lagi= mengantuk tak hingat dunia. Baca novel pun kena paksa celik mata. Huhuhu.

Abis je class kul 11 terus aku pecut kereta balik rumah. Jemur kain pastu tido. Huhuhu.

Petang kul3 class lagi. Malas nya nak bangun, tu pun selamat aku tersedar kul2.30 petang. Kalo tak memang dah monteng dah. Kunci keta la pulak buat hal, tak leh nak tekan. Korang pun tau, kunci keta ni kalo kita biasa picit je, memang tak leh guna key la nak buka pintu dia. Dah la dah lambat, didi suh aku kunci sebelum tutup piintu. So aku wat lagu tu lah. Takpe lah yang lain belakang kira. Masa balik memang aku suruh didi yang panjat ikut bonet keta aku tuk buka kunci pintu dari dalam. Hahaha. Bagus tak idea aku? Bagus kan.

Nik suhairi pulak aku ajak jumpa tapi dia pulak dah hantar baju konvo dia, aku nak raikan dia je. Cian gak kalo parents tak datang walau dia tu lelaki. Aku dah beli pun bunga. Apa kes aku wat pusaka kat aku, sedangkan aku dah niat nak kasi kat dia. Huhuhu, aku bukan minat bab menyimpan bunga nih. So esok punya kes aku kena kejar ke rumah sewa dia sebelum dia tolak balik kelantan.

Ha satu lagi berita! Hehehe, epol dah balik malaysia! Hahaha memang cam mimpi lak bila dapat call dari dia di petang hari. Ingat aku salah pandang, biasa la kalo aku nak jawab bateri aku time tu dah low so aku call dia malam ni lah. Dia dok bersiap nak pegi clubbing looo. Ces tak jugak insaf kawan aku nih sorang. Esok dia dah nak pergi kelantan, nak melepak kat sana. Hahaha lawak je, bukan orang kelantan pun dia nih. Semangat lebih dari aku pulak. Bukan nak balik perak pun dia. Dia kata kalo dia tinggal kat KL abis la dia, clubbing 24jam. Hampeh tul la epol nih, ingat pegi yemen dah insaf sikit. Hmm aku doakan dia semoga dapat petunjuk daripada Allah s.w.t. semoga akan timbul kesedaran dan kekuatan nak lawan nafsu. Begitu gak gan aku, semoga sentiasa dalam peringatan Allah s.w.t. siap offer aku keja kat yemen lagi, tak abis lagi offer dia nih. Hahaha.

Hmm apa tanda kematian? Hehehe zuraimi msg aku, bunyi cam nak check aku safe and sound je. Ye la semalam aku dah bergurau kasar dengan dia. Boleh la pulak aku gurau pasal mati. Kot dia nak check aku idup lagi lepas tido semalam takut aku mati dalam tido ke. Hmm orang kata kalau mati, semut suka hurung, dok dekat dengan orang mati? Betul ke? Rumah ni dah ada semut, siang tadi pun ada la sekor semut ni dok urung tangan aku yang sakit nih. Aku suka dengar lagu menanti di barzakh. Mula wat benda-benda yang jarang aku buat. Aku tadi bantai maggi. Hahaha dua bungkus beb! Memang kena 2 round lah. Ok aku nak tido nih. Tangan aku dah sting balik nih. Huhuhu. Doakan aku hidup lebih lama, aku nak sangat pergi mekah wat umrah and haji. Aku pun nak hantar mak and ayah aku pergi haji or umrah. Kalau boleh yang wajib dulu lah. I miss you all. Hmm aku rasa cam nak peluk shery je nih. Hehehe. Rasa rindu kat dia walau kitorang satu room.dia best friend aku, dengan dia aku memang rasa selesa sangat, tak berkira langsung dengan dia. Love her. Hehehe.

No comments: