Wednesday, August 5, 2009

rindu kat baju kurung kesayangan aku tu...

Petang tadi aku tido, apa lagi yang boleh aku buat dengan keadaan aku yang terbatas pergerakan ni. Huhuhu. Nak tau aku mimpi apa? Aku mimpi aku dapat balik baju aku yang hilang tu. Tapi yang aku dapat Cuma bahagian kain je, baju tak dapat, pastu aku terus terjaga.

Kan best kalau betul-betul aku dapat balik baju kesayangan aku tu. Really i miss that baju kurung.... ayah aku ganti dengan baju lain pun aku still rindu dengan baju tu.

kan bagus kalau orang yang ambil baju tu pulangkan balik kat aku sebab dia dapat petanda yang aku rindu baju tu. huhuhu. kalau orang tu dah hantar memana bundle, aku sanggup pergi beli balik.

nak tau kisah mimpi tu tak? aku dah lupa jalan cerita penuh dia, cuma aku ingat jiran dekat-dekat situ jugak la yang mengambilnya. bukan baju aku sorang yang jadi mangsa dia tapi ramai lagi penghuni lain yang dia ambil. dia ni lelaki, kiranya otak dah rosak sikit la. polis yang serbu rumah dia jumpa berlambak baju-baju perempuan yang dia curi. aku yang turut pergi menjengah rumah lelaki yang kena serbu polis ni terus la mencari baju kesayangan aku tu. tak payah membalik-balikan bebanyak baju tu memang dah nampak kain favorite aku. terus aku tarik, mula-mula polis tu nak halang tapi aku terus kata baju tu aku punya. kawan-kawan aku suma tak setuju aku nak pakai balik baju tu, tapi dah baju favorite aku grenti aku nak pakai balik. siap rancang nak beli pencuci dettol lagi tuk basuh kain tu tapi aku tak sempat nak jumpa baju kurung tu coz dah tersedar dari mimpi tu. huhuhu kan best kalau ia jadi kenyataan...

miss that clothes...

No comments: