Tuesday, August 25, 2009

SURPRISE BIRTHDAY PARTY!!!!

THANKS TO ALL MY FRIENDS YANG DAH MEMBUAT PARTY TERKEJUT KAT AKU.
Dalam mata aku mengantuk tahap dewa ke 12 sampai aku malas nak wat assignment ICT aku yang mintak suh buat power point tu. Aku celik kan juga biji mata aku bila Shery suruh aku mandi dulu sebelum tido. Baru merancang nak join Erin's club tuk budak-budak tak mandi, aku turutkan jugak best friend aku punya idea. Erin gan ochin keluar pergi CC nak cari bahan ICT. Aku rancang pas mandi nak tido dah.
Asal balik ke Erin, Diana, Kumutha gan Ochin, grenti la gamat sedunia. Pastu datang la Lee Lee ke bilik kitaorang malam tu suh kumpulkan duit bil elektrik. tengah aku berborak gan Lee Lee, tetiba shery switch off lampu. aku ni pun terkebil-kebil tengok dia dalam gelap (pelik ooo, budak baik tetiba main kaso'. ada guest, dia boleh tutup lampu lak) keno sampok ke apo kawan aku nih, dah la bulan mulia lagu ni, takkan la kan...
tetiba ada sound effect dari luar bilik; erin (tukang bawak kek) n the geng (kumutha, ochin, didi) nyanyi lagu happy birthday...
woaaa terharu + terkejut + tergamam+ blur jap = suma ada la perasaan nih. hahaha tak sangka giler ooo.
amik gambar gan pakai kain batik + baju lusuh fav aku yang dah usia 10tahun potong kek? hahaha rasa cam tak penah dibuat orang je.

thanks pada suma orang yang sms aku wishing birthday. sorry to my cousin, Asiyah coz tak jawab call. huhuhu tak sedo' gantuk tahap dewa ke 12. orang pertama wish aku - Cousin aku;asiyah. 2. shery 3.chek mask 4. Suhairi 5. ochin 6. ida 7. zuraimi 8. Mr. Appeks 9. Erin 10. Hafiz Fikri 11. Abg Syah 12. Abg Ji (abang aku) 13. Sham budak comel hahaha 14. Najamie 15. Ria (Noriani)

No comments: