Monday, October 12, 2009

Alos..kalau sesat pun dalam Malaysia lagi..

Hehehe trade mark aku lah tu 'Alos...kalau sesat pun dalam Malaysia lagi'.
Erin paling takut kalau sesat. Aku pulak jenis cool, bukan apa kan..kalau sesat, boleh tanya orang lagi. Lagi pun sesat tang mana la sangat. Sesat pun masih dok dalam Malaysia, orang kita gak. Bukan sampai Las Vegas pun. Tapi kalau sampai sana, aku stay la 1tahun. Balik grenti boleh speaking gegiler.hahaha.
Sampai rumah dalam kul 8 lebih dari selayang sebab jalan jammed la kawasan KL. Tu pun aku dapat pecut pakai jalan orang kurang pakai dah. hehehe. Pandai tak. Tapi 1 je, aku malas tul nak drive area KL pening kepala and sakit kaki aku nak tekan brek and clutch. huhuhu. Mintak jauh la dari kena posting area KL or Selangor yang sibuk. Kalau dapat Kelantan, Kedah, Perlis or Seberang Prai ok dah aku. Malas nak menyemak kat kawasan yang memang dah semak tuh.

No comments: