Friday, October 16, 2009

Perempuan pengikis@!#$%^&*

Nyampah,meluat, sakit hati. Ingat dia tu cantik sangat? comel sangat? pandai sangat? bagus sangat? hebat sangat ke hapa? Belum jadi bini, guna and kikis abang aku mengalahkan apa. Abang aku tu keja polis je pun. Bukan tokei balak!!!@#$%^Perangai tah apa-apa.

Salahkah aku mendoakan perpisahan abang aku gan awek dia walaupun hubungan depa dah 8tahun. 8 tahun yang memeritkan abang aku, belum jadi bini dah nak bossy. Sapa tak sakit hati. Memang perempuan yang membencikan bila perempuan tu suka menggunakan lelaki untuk kepentingan diri.

Abang aku pun satu, jadi pak turut. Mak and ayah aku memang kecik hati dengan abang aku sebab lebihkan pompuan tu. Huhuhu. Nak bebel gan abang aku pun dah tak de mood dah, last kali aku buat dunno je. Bengkak gan abang aku.

Abang aku ajak tunang pun pompuan tu tak nak. Nampak sangat dia nak guna abang aku. Abang aku siap beli keta lagi tuk pompuan tu guna! Hormat mak aku pun tidak pompuan tuh. Tak reti bergaul, bebal. bodo. and seangkatan dengannye. Lelaki suka sebab cantik tapi mertua benci sebab tak reti sosial and hormat orang.

No comments: