Monday, October 12, 2009

Report minggu lepas:Jumpa tommy and wawa

Hari sabtu minggu lepas 3hb Oktober 2009. Aku and Shery pergi jumpa tommy kat rumah mama. Aku dah janji dengan dia dah masa raya nak jumpa dia, so nak langsaikan janji aku, sabtu aku pegi selayang.
Pergi awal lah,malas nak menyemak. Ajat nak balik awal. Tapi anak dara nih memang bangun lambat loo. huhuhu. Sambil menanti dia bangun, aku and shery g Giant kat belakang rumah dia, beli barang dapur. Dia call baru aku pecut pegi rumah dia.
Dia kena tebuk kat leher tuk wat dialisis. Cian gak, tapi dia kata tak sakit. Kena makan pantang gak, tak leh makan pisang, minum just 800ml air je sehari. Dia kata sampai satu tahap nanti, kalau orang asyik buat dialisis je, pesakit ni tak kan buang air kecil dah.
Best dia sebab papa Rom layan baik sangat, tolong buatkan air. Sekurang-kurangnya tommy ada tempat nak mengadu walaupun anak yatim piatu.
Lepas dok melepak rumah mama, pergi rumah wawa. Kitaorang kuar makan. Tah la kat mana sebab aku tak penah jejak pun kat situ.
Hari dah petang dah time tu, wawa nak beli barang biasa yang dia sentiasa habis stok kat Giant. So aku teman dia lah, jumpa orang jual novel creative. apa lagi aku borong sakan looo 6 bijik aku beli. Murah ada 50% diskaun, ada buku harga 5 hinggit and ada 2hinggit!!!
Huhuhu kalau ada elaun time tu memang aku dah habiskan beratus dah. Aku dan buku...bagai isi dan kuku,aur dan tebing. ombak dan pantai lah...tak dapat dipisahkan...Balik malam, Erin balik gan aku gak, sempat gak dia tengok tommy. hehehe

No comments: