Monday, October 12, 2009

Malangnye, cuma F3 je yang beraya...

F4 tak cukup ahli bila Erin balik kampung. Kitaorang dah pesan dah, 'puasa Erin, nanti balik ahad nanti kita dah raya, boleh raya sama-sama'. Tapi dia nak pegi jejalan dengan boyfriend dia kat PD, jadi yang raya cuma F3 je lah.
Ari ni, 11hb Oktober 2009 aku, shery and ochin raya lah tuk puasa 6 tu.
Menu pagi raya ialah nasi ayam respi mama. Ari tu masa tolong mama masak tuk majlis kenduri arwah ayah wawa aku tengok dia masak. So ada la basic melihat nih, hari ni boleh praktis. Selain tu, aku buat koktail. Semalam pun shery beli lemang. Biskut raya aku n ochin pun ada lagi. Wat air milo sebab ochin tak leh minum air berkabonat. Kenyang tahap apa dah.
Bila erin balik, dia bawak laksa penang and biskut raya dia lagi. hehehe. aku dah kenyang makan nasi ayam looo.
Raya sakan, semalam kiranya pegi shopping raya last minute la kot kat Kajang tu. hehehe.

No comments: