Tuesday, October 27, 2009

Yahoo!!! Cuti bermula!!!

Bermula cuti, dah lama dah. Dah nak abis pun gamaknye. Hari Jumaat baru ni abis exam. Terus ari tu jugak aku pecut balik kampung. hehehe. Balik kampung time malam hari, kecut perut jugak la sebab kawasan nak balik kelantan dari perak melalui gerik tu ada kawasan gajah. Takut kena hentam dengan gajah. Dua orang cousin perempuan aku dah pernah kena hentam dengan gajah. Erin memang dapat banyak pahala la malam tu sebab tak habis-habis berzikir sebab takut. Aku try wat cool la kan, ye la kalau driver pun wat muka kecut jawabnye penumpang lagi la kecut perut. hahaha.
Erin gamaknye memang takkan datang kelantan lagi sebab takut travel jauh. hehehe. Apa nak kata kawan ko ni sorang orang kelantan. Huhuhu nampaknye dah ada orang yang tak masuk list senarai aku jemput kalau aku kawin gamaknye. Setakat cakap je lah nanti ye Rin. Ko jangan la pulak terasa hati. hehehe.

No comments: