Monday, January 3, 2011

Happy New Year!



lambat aku wish new year kan. tah la langsung takde semangat new year pun. Selamba je aku jalani 1.1.2011@1.1.11@1 januari 2011 ni. hari yang jatuh pada hari sabtu.
Kena jugak pergi sekolah, budak nak daftar, aku kena urus kelas 1A ganti aku punya colleague yang kena daftar anak dia masuk sekolah asrama. Takde la kerja sangat pun. 1A yang daftar pun 8orang je, almaklum la kelas budak pandai, ada dalam senarai sampai 56 orang yang nampak batang hidung 8 orang je, tu pun 8 orang ni dok tunggu rayuan nak ke sekolah berasrama penuh jugak. kelas budak 5A suma la katakan. Sekarang budak-budak mudah je dapat 5A kan. kalau takde A tu macam pelik semacam je tengok.
So ada aku terasa new year ke? memang tak la kan. Just tetiba aku rindukan aku punya favorite lecturer kat ukm dulu. Memang selalu je aku ingat dia, tapi tu la, malu kot nak message dia. So ari ni aku message dia. happy je bila dia reply message aku. biasa la kan..hehehe. Selain tu? My very best friend jugak, lama tak dengar kabar Sharifah Noorkhalida tu..sian dia ye kena Melaka. Bukan melaka tu teruk, tapi dia lebih suka duduk gan mak dia. Best je dia mengajar 14masa je seminggu. hahaha cam pangkat orang besar dah tu. Guru kanan bahasa pun still kena mengajar 17 masa, dia dapat 14 masa je. ok la tu, kena tendang keluar penang pun still syok je melancong kat melaka tu.
So masa call dia, dia gtau member lain punya cerita lah. Asma n Diana dah beli kereta jugak Myvi putih-macam aku jugak. agak-agaknye memang batch ukm ni memang peminat myvi putih, boleh wat club nih.
Diana dah pernah drive dari melaka ke Penang-so surprise lah, aku siap imagine lagi si kecik,katik cam didi yang grenti sekali tengok body cam budak darjah 6 tak pun tingkatan 1 or 2 tu drive keta yang agak besar tuh. hahaha. pastu agak-agak kalau polis saman grenti dorang confuse je tengok budak kecik bawak keta jauh-jauh. hahaha.

No comments: