Tuesday, January 4, 2011

Penjaga gol dapat rumah sebijik!



Wow best giler kan kalau dapat rumah sebijik. tanpa perlu bayar apa-apa dah. tak perlu kena potong gaji pun. takdak gaji jadi sikit sebab kena potong nak bayar rumah, kereta, hutang ptptn lagi. Untung penjaga bola malaysia Khairul Fahmi, dapat rumah sebijik, percuma, dari kerajaan negeri Kelantan sebab mengharumkan nama negara. best giler!!!!
kekadang best je berangan kalau aku dapat hadiah sebiji kereta Mercedes kemudian aku jual, aku wat beli rumah sebijik and wat pergi haji and umrah with my parents, beli kereta baru cikai tapi selesa asal boleh bergerak je, bayar ptptn sampai habis. pastu boleh hidup aman damai tanpa hutang setinggi bukit.
ni tak, abis je belajar kena pikir hutang ptptn pulak, pastu tambah hutang kereta. Dan semestinya aku nak pikir pasal haji jugak, taknak la bila dah tua baru nak pergi Mekah ni, Kalau boleh nak bawak mak n ayah aku jugak. So, huhuhu banyak tu nak kena selesaikan. Really hope aku dapat habiskan suma hutang dengan cepat lah. Pun aku terpikir nak beli rumah lagi. Gaji banyak mana pun cam sesak jugak nafas aku ni tuk capai matlamat aku melangsaikan hutang segala nih.

No comments: