Tuesday, March 20, 2012

Aku langgar janji-novel lagi!!!

Ok, korang tahu I cannot resist novels! Sumpah! Payah betul aku nak obey. huh..
Jadi ni koleksi terbaru aku...
hehe diskaun 20%-30% rambang mata aku. pastu kan, tanpa aku sedari aku dah grab dekat RM300!
Mula-mula tu aku shopping kat Popular, tak nampak pulak yang Muda Osman (MO) ada buat promosi. Lepas aku dah grab quite a lot dah kat Popular, aku pun nak bayar, masa tu budget dalam RM100 je lah. Sebab diskaun banyak! Buku yang harga RM80 boleh jadi RM 19.90! mana tak rambang mata kan?
novel beli kat Popular Mac 2012 habis dalam RM178
novel beli kat Muda Osman bagi Mac 2012 diskaun RM30%

Pastu...ops! hari sabtu hari tanpa plastik, aku pun pergi kat kereta semula, amik shopping bag aku. Kedai Buku Muda Osman (MO) gan Popular ni dekat saja, jiran. Sambil lalu nak masuk Popular semula tu, aku terpandang... 30%! di MO apa lagi, tak jadi masuk Popular, aku g MO pulak. Dia longgok kat satu ruang je yang diskaun 30% diskaun, ada buku baru dan lama..ushar...
novel yong yang banyak! baru lagi tu!
Lepas kat MO, aku g bayar buku aku kat Popular pulak! So, total habis RM290! Ni pun aku dok merancang nak g beli lagi. huhuhu. Mabuk buku betul aku ni.

Oh sekarang aku tambah lagi 15, saja bagitau kalau korang malas nak kira! So bertambah novel yang aku tak baca!

3 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Hikhik ai rasa if ai kat mesia pun jd gini
Spend 200 hengget for novel dh biasa
Ni dh boley buat bilik special for ur novel ai thing ngeeee

Yong said...

hehe cuak gak bila tengok banyak sangat, takut kena marah beli banyak2 ni.hehe.

عبده العمراوى said...



شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تنظيف خزانات بسيهات