Wednesday, March 21, 2012

SPM 2012 keluar pada 21 Mac 2012, hari ni.

hehe bukan aku pun yang amik SPM this year, tapi just want to congratulate SPM 2012 candidates.
So congrats to you yang berjaya! Tahniah!Tahniah!
Tahun ni result meningkat naik. Syabas!
Bagi yang gagal tu, hehe korang pun tau kan kenapa korang gagal. Sama ada tak sedar diri time nak exam tu, atau pun jenis yang spot soklan dan soklan yang di spot tu tak masuk. atau memang jenis study tapi tak melekat kat otak. hehe
Aku punya SPM? Toksah la tanya ya. hehe. Yang berjaya tu, grenti boleh menayang sakan. Bangga gan result SPM diorang.
Zaman aku dulu, dapat 5 kredit dah boleh masuk U dah.
Zaman la ni, kena ada 6 kredit dah, baru boleh nak mintak masuk mana-mana tempat kat IPTA or institusi pengajian kemahiran.
Selamat memohon dan semoga berjaya ya!

Teringat time aku dulu. Aku dulu berdebar gila nanti result keluar. Korang punya feeling masa menanti kat sekolah time nak amik exam tu camne?ingat lagi tak? Grenti sama kan...

No comments: