Monday, March 12, 2012

Rindu aku tak?

hurm...er...(garu kepala)..
patahkan jari-jari(bukan patahkan betul-betul) kasi bunyi sikit, sebab nak menaip kat blog ni. lama tak menaip sampai bersawang, (memang la blog ni ada kat laman sesawang kan)
mula-mula...nak tanya, rindu aku tak? ada ke orang nak rindu ni? hehe
pastu...nak mintak maaf sebab lama menghilang..trade mark biasa bila menghilang, jeng, jeng, jeng- aku masih bernafas di muka bumi ni. tapi kalau nak sedekah al-fatihah or surah yassin dan doa untuk aku, memang la amat dialu-alukan. Supaya aku jadi lebih kuat, hebat, insaf diri,sihat dan tabah.
Maaf jugak sebab tak balas comment kat last entry, sebelum raya cina punya entry tu. jap lagi aku balas ya.
Banyak nak cerita (pun ayat ulangan yang biasa korang baca kat blog aku, kalau bab bagi alasan kan..) tapi malas sangat...(see memang la ayat sama).
muak kan korang nak baca? tapi rindu celoteh aku..(perasan tak hengat!)

Tapi, hehe aku memang rajin melawat blog korang, kan? hehe kalau bab membaca dan mengomen. memang aku no.1. Semangat tak hengat dunia (tapi ingat akhirat), panjang berjela sampai boleh la kalau nak bertanding kepanjangan entry orang yang post entry gan aku yang mengomen.walaupun kekadang korang post 2 hari lepas, aku tetap baca(kes aku jarang buka internet sekarang)
tapi kekadang aku komen sikit. tapi yang pasti, pasti lepas je aku baca, grenti aku akan mengomel dan mengomen. Biasa la, harimau mati meninggalkan belang, aku baca meninggalkan tulisan .er masuk tak aku punya peribahasa/simpulan bahasa/nada bahasa-ikut korang la nak pilih yang mana sesuai sebab aku tak tau peribahasa gan simpulan bahasa tu apa kebenda..bahasa melayu aku memang la lemau dan lemah.
Sebab kalau aku guna bahasa genti la bersimpul sampai aku pun kekadang tak paham. Antara sebab aku malas nak menaip-ayat berbelit ni lah. Tapi kalau dah start, memang la tak ingat dunia. membuatkan aku amik masa yang panjang nak siapkan satu entry. kekadang sampai sejam. pada hal bukan la panjang mana pun.
Lepas tu, aku akan mula merapu, mula-mula cerita depan gan tajuk letak pasal A, tapi bila dah mula menaip aku berakhir dengan cerita B pulak yang langsung takde kaitan gan tajuk A.
Kesimpulan:
Aku payah nak letak entry sebab:-
1-malas
2-bahasa berbelit
3-mula la nak merapu
4-ambil masa yang lama nak sudahkan satu entry.
so you see, aku mulakan tajuk 'rindu aku tak?' tapi berakhir pasal isu kenapa aku payah nak letak entry.
PEACE (^_^)Y
dan aku rindu korang sebab tu la aku rajin masuk blog korang kalau ada entry. 

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

welcome back
miss u yong auwwwww
ai pung lately bz sket
byk benda nak kena setel

Yong said...

gee,thanks ayu. ada gak org rindu.hehe. nak settle adam kat new school eh?selamat sibukkan diri!

Ad_dEen said...

miss u la...
muahhh..
hehe

Yong said...

addeen-hehe thanks sebab rindu yong. miss you too. slmt skg addeen dah ada post cter baru.