Tuesday, January 5, 2010

Apa kisah aku hari ni? 050110

Class start pukul 12. hari ni exam. Exam/ kuiz yang boleh meniru. Er ni kira exam ke tu? Siap boleh tengok buku and tiru member lagi. Memang kelako aku rasa. Hmm sebenarnya nak cerita kisah aku semalam.
Semalam tido awal, qada' tido yang terganggu sebab buat assignment last minutes. Tido dalam pukul 11.40malam lagi. Kengkawan aku memang masa ni masih celik lagi la. Tapi aku ada terjaga sekali masa tengah nyenyak tido tu. Sebab handphone erin bunyi lagu kuat. So aku terjaga and terpandang dia. Nak tau apa aku nampak? bukan nampak hantu pun, tapi boleh dalam mamai aku tu aku nampak wawa. Isyk mengarut betulkan mata aku, terbeliak mata aku jap sebab nak confirmkan sapa kat tido sebelah aku ni. Ingatkan aku dah terbang balik kampung kat kajang nun. hehehe gamaknya rindu kat wawa lagi kot.Tak puas cuti kat sana.
Rupa-rupanya erin yang kat sebelah aku, siap buat peace lagi. Bila mata aku dah adjust and tahu erin je kat sebelah aku, terus aku kalih badan and sambung tido balik. Memang letih belum habis. hehehe.
Mmmm rasa cam nak balik kajang lagi je....Tapi, hmm membazir kalau nak ikut hati aku ni sebab tol nak ke sana pun RM15 jugak, belum masuk bab minyak lagi tu.

No comments: