Thursday, January 7, 2010

Hmm myvi or vios?

Hehehe bunyi cam best je kan. Kalo korang nak kereta jenis apa? Aku rasa aku boleh agak korang nak kereta jenis apa. Mesti la vios kan. Aku pun, vios nampak sweet je cam sesuai untuk girl. Jimat minyak, cuma mahal je. hehehe.
Myvi pun ok jugak, aku ni asal kereta bawah produa grenti ok je untuk aku. Mmmm.. apa-apa pun nantikan kereta mana bakal aku miliki. hehehe. Gamaknya myvi la kot yang setaraf dengan aku...
Tapi still...aku masih sayang dengan aku punya Kelisa.. susah nak jumpa kelisa atas jalan. Dalam air pun harga dia mahal tau.. nama glamour Kelisa ialah Arowana. Hehehe mahal tak? Dah la sekarang ni Kelisa dah pupus (dah tak dikeluarkan lagi) so kira lucky jugak aku dapat kereta ni. Fancy, power steering, jimat minyak lagi. Aku boleh drive dari KL ke kelantan dengan sekali isi je iaitu RM54. Kalau dari Tanjung Malim ni, aku isi RM 54 aku boleh pergi balik kota bharu-rumah aku(pasir tumbuh) 3 kali jugak la. So aku agak dari Tanjung Malim ke Pasir Tumbuh dalam RM35 la kot. Jimat kan?
Errr hari ketiga aku makan KFC berturut-turut. hmm bakal gemuk tahap apa la aku ni ye.

No comments: