Sunday, January 3, 2010

Wedding Ida di bulan Disember 2009

Banyak aku tak update story aku bulan lepas. Banyak je yang berlaku kat aku bulan lepas baru-baru ni. Maksud aku, banyak aktiviti yang aku buat lah. Tahun lepas, bulan 12, Aisyah and Ida (Hanimatun Syarida) kawin. happy aku tengok diorang. Dua-dua majlis aku pergi. Saja nak memeriahkan majlis diorang. Aku pergi dengan Shery, Erin and Ochin (Eika). Kitaorang bertolak lewat jugak dari Tanjung Malim, dalam pukul11.
Ida punya majlis kat Taiping. Ida ni course mate aku dulu masa kat UKM. Ida punya majlis 12.12.09:

Ida dengan husband dia kat rumah Ida di Perak. Tema dia warna hijau.




Ida n husband. Lupa la nama laki dia. Kat bawah dari kiri:Aku la tu,best friend aku shery, Erin and Eika.

Petang tu dalam pukul 3.30 kitaorang bertolak ke rumah shery di Penang pulak. Sempat la kitaorang singgah kat USM penang ni.

picture aku and Eika

No comments: