Monday, January 11, 2010

Jalan-jalan melihat awan....


aku sambil makan kat bukit ampang dalam pukul 2.45pagi
lepas dengar cerita mama sampai pukul1 pagi. tommy ajak ke batu caves, dia nak ajak naik ke bukit ampang. Sambil tu hehehe berkenalan la aku and wawa dengan pakwe tommy.
Wawa dah sakit kepala dah. Pastu lagi la dia tak nak dok lama sebab dia anti dengan kedai mamak ni. Bf tommy nama dia sham jugak kot. er aku dah lupa.
Tapi yang penting boleh la aku gan wawa jejalan ke bukit ampang. Tapi punya la jauh bf tommy pusing sampai aku pun dok pk dia ni nak ke mana. Sekali jalan macam nak balik ke rumah mama, pastu ke arah batu caves balik pastu baru la betul-betul dia bawak ke bukit ampang. Aku gan wawa dok kejap je pas tengok and makan-makan sekejap, kitaorang blah. Wawa dah memang sakit kepala. huhuhu, dia kecik hati gan tommy sebab tommy macam tak kenal perangai dia je time tu. Aku tahu niat tommy, dia nak wawa kenal dengan pakwe dia sebab deorang memang best friend, tapi tersalah masa, sebab dah pukul 2pagi dah, budak ni yang mandi dari pagi semalam lagi, dah masuk hari baru dah, grenti sakit kepala. Nak balik cepat la nampaknya.
hehehe kitaorang pun bertolak balik ke kajang pukul3 pagi.

No comments: