Wednesday, January 13, 2010

Rushing sebab slip result keluar. kerani kerek!@#$%^&

Semalam takde apa nak cerita sangat. Lagipun takde tenet pun semalam. Ada kejap sangat.
Today punya kisah...
Macam bangang je rasa pabila aku and the group kena rushing pergi office fakulti sebab nak kena ambik slip result exam.
Kenapa tak puas hati sangat?
Sebab kerani kerek tu cakap kat salah sorang kawan aku, dia nak jumpa semua group kita orang hari ni pukul 11.30pagi ada MEETING! Kawan aku yang dah enak kat KL pun terpaksa balik. Memang mangkuk betul la pompuan tu, kerek giler. Asal je nama kerani, grenti semua orang imagine orang kerek nak mampus, perasan bagus and hebat ada power. Best je dia mengenakan orang.
Dulu masa kat UKM takde pun sekerek ni. Kerani kat Pusat Bahasa aku dulu baik, mudah je berurusan, well at least yang aku berurusan tu la. Tak de la nak mengarah benda remeh cam ni. Ambik slip!@#$% UKM, kalo korang tak amik slip result takde pun nak kecoh. Tak amik, buang je la. Boleh je print komputer apa, tenet ada. Dah la slip dia tak terang, sampai kawan aku yang photocopy slip tu cakap, langsung tak nampak apa.

No comments: