Friday, January 1, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010!!!!!! AT PUTRAJAYA


Wawa and Yong

It's been a while since my last post. Happy New Year 2010 to all of you. Apa nak cerita ye. hehehe aku punya wish kot. Aku harap sangat tahun ni pun berjalan dengan smooth and excellent. Worried if this year will be my dreadful year.huhuhu hope something bad won't happen lah.


Blurred:Is, Farisha, Wawa n I.

New year aku sambut kat Putrajaya bersama Intan, farisha, Is and one of my best friend Wawa.


Is, Intan, Farisha


Malam tahun baru tu sempat la aku pergi beli baju untuk majlis pertunangan Datuk Dr. Sheikh Muzzafar and Dr. Halina ari ni.
Dok lepak kat Perbadanan Putrajaya sambil bergambar. Sempat la jenguk masjid besi yang tersegam indah. Sesak jugak la putrajaya malam tu(semalam la). Ramai yang berkumpul kat Istana Kehakiman.
Lepak kat perbadanan sampai la pukul 12 malam. Guard kat situ halau orang bila pukul 12malam. Dia kata area Perbadanan cuma boleh lepak hingga pukul 12 malam. Tetapi kalau area lain macam kat Istana Kehakiman (depan perbadanan Putrajaya) boleh je lepak sampai pagi pun.
Lama sangat aku tak main area ni, sampai lupa dah jalan. Tak pepasal aku balik kajang pakai jalan jauh.
Lepas tu aku and suma pergi minum-minum. Balik pukul 2.30a.m. huhuhu anak dara-anak dara zaman sekarang...

No comments: