Sunday, January 3, 2010

Wedding Aisyah di Kedah 2009

Aisyah sebenarnya kawan Shery. Sebab aku kan best friend Shery so aku pun jadi rapat jugak la dengan Aisyah termasuk la Liza dan Aida. Dia ni jenis suka tolong orang, mesra alam betul. Hehehe, ada je problem kat UKM masa lepas grad, aku grenti cari dia sebab dia je yang ada dalam UKM masa tu dan boleh diharap. Aisyah ni budak tesl. Wedding dia pun selang sehari je pun dengan Ida. kalau hari ni majlis Ida, esok dah majlis dia. So Aku jelajah 3negeri dalam 2 hsri. Start pergi ke Taiping, Sungai Nibong Penang dan Pendang Kedah.
Majlis Aisyah kat Pendang Kedah. Dia pakai tema warna pink untuk majlis di rumah lelaki, her favorite colour. Masa majlis kat rumah dia, dia pakai warna Ungu.

Orangnya kecil molek,peramah.


Majlis di rumah Aisyah.


aku dan aisyah sebelum ke rumah pihak lelaki pulak.


Kat rumah pihak lelaki

No comments: