Saturday, May 7, 2011

dapat contact yoe balik..

hmm story mory apa ya ari ni? hmm...jap aku nak cop tempat tuk ari ni, tah apa aku nak taip nanti. Tak leh nak taip banyak kot, aku dah mengantuk ni. Letih tul ari ni. Keja ari ni balik awal.hahaha sengal tul. kul12 dah pecut balik dah.
Ha ada 1 isu kot. hmm member lama dapat contact semula. Tau-tau la sekarang ni kan orang guna Facebook, so takde dah nak ym segala bagai ni. Kawan aku ni gamaknya dah setengah abad kot(exaggerate lagi) tak contact gan aku. Sampai dia boleh lupa aku, kena la ingatkan balik cam mana kitorang boleh kenal. huhuhu. Old friend of mine; yoe.
Cara kenal pun special.hahaha. Boleh buat novel kot, kalau kreatif, tapi now aku busy with assignment, dah la in two weeks kena mengadap exam pulak. huhuhu aku paling tak suka kalau kena mengarang esei ni. I'm not good with words, kalau bagi objektif semua, grenti aku boleh score. bukan berlagak ke apa, tapi dah terbukti dari aku zaman sekolah rendah kot, sampai form 6 pun macam tu jugak lah, masa degree pun 2x5 jugak. semua markah aku terconget, kalau esei dapat b, or c. kalau objektif, grenti aku dapat A punya lah.
ha dalam aku takde isu nak cter,ni bila dah menaip,banyak je isu keluar kat dalam kepala otak ni. hmm tapi pasal kisah member lama aku yoe ni aku cter kemudian, mengantuk lah. Dah la report meeting belum buat ni. Tidur dulu, kemudian baru aku bangun dalam pukul 3, sambung buat. DAN AKU TETAP NAK TEGASKAN DISINI, AKU AMAT LEMAH BAB MENGARANG, DAN AGAK TAK SUKA MENGARANG. TAKDE LA SAMPAI TAHAP BENCI KUASA 500.hehehe. Ok nite.
Esok hari ibu...
hmmm macam banyak je cter boleh cerita bila ada masa nanti kan...

No comments: