Friday, May 6, 2011

Hari jemputan kawin sedunia..

hohoho ari ni saja aku dapat dua invitation ke wedding ceremony. hmm dari kawan baik aku zaman u dulu. Sabar je aku gan Asma ni. Boleh pulak dia tanya aku ni keja apa sekarang? Padahal dah tau aku ni keja apa.
Hehehe dia dapat orang Pasir Mas. Tak sangka pulak jodoh dia gan orang kelantan. Ye la dulu masa zaman u, dia bercinta bagai nak rak gan orang Kedah jugak. Pastu, mak bapak tak berkenan, tukar pulak gan orang Johor. Orang Johor tu pulak dengar kata jenis baran. Sekarang jumpa jodoh gan orang Kelantan yang satu tempat keja gan dia. Wah..wah..wah.. jap lagi dapat la mengurangkan masalah pencemaran ni, sebab dah ada car pooling.hehehe. jimat duit gan space atas jalan raya. Jodoh dia gan orang Danau Tok Uban kot, er aku lupa sikit. Tapi umur 28tahun. Hmm aku p yang dekat ni je lah, malas nak merantau ke Gurun(Bukan Gurun Sahara, tapi kedah. rasanya suma orang tau). Majlis belah dia 1.6.2011, tapi aku nak attend yang 9.6.2011 yang kat umah hubby dia je. Tak dapat kot jumpa Sharifah, another best friends aku ni. Kitaorang bertiga zaman dulu. Just aku lagi rapat gan Sharifah la, hmm Asma pun paling rapat gan Sharifah gak, ye la sebab dia ni baik. So aku gan Asma kira cam berebut perhatian kot.hahaha. Miss those old days.Asma dan Aku masa dinner E-Lite 2008


Aku gan Sharifah Dinner E-Lite 2008

Another invitation from rabiha, ni kawan zaman sekolah lagi ni. Masa sekolah rendah, tapi kejap je masa year4. Jumpa balik masa sekolah menengah. Dari form 3-5. Tapi bukan dia yang kawin, sebab dia dah siap ada anak sorang dah. Dah nak cukup setahun kot umur Nur Insyirah tu. Ni wedding adik dia Atikah gan Fahmi budak pengawas masa sekolah dulu, merangkap adik kawan aku Fathihah. Bagus tul lah family B ni(rabiha,tapi suma panggil B je), ingat kat family aku, ye la selom dorang pindah KL, duk satu perumahan even jauh gak la umah aku gan dia. Lagipun ayah dia dulu bos ayah aku. Majlisnya 3hb 6 2011 nanti. hmm banyak rasanya majlis masa cuti ni kena pegi. Wedding ni wat kat umah nenek dia.

No comments: