Monday, May 9, 2011

Pictures Chef Adik

Sebab ari ni aku rasa aku takde isu nak cerita. Kalau masalah kerja aku di tempat keja yang still macam celaru tu, malas aku nak cerita. I learn with time je yang tu. Experience yang akan mengajar aku selain bantuan colleagues.
So sebab ari ni tanpa isu yang menarik...Oh ya sekarang ni hujan lebat kat luar tu(11.42 malam). hehehe ok selingan kaji cuaca jap tu. Back to the issue yang memang aku tak de isu pun. Tapi aku rasa bulan ni aku nak post hari-hari sebelum tibanya hari aku kena pergi kursus kat Terengganu hujung bulan ni. So maybe aku tak dapat nak post any entry for 3 or 4 days kat sana tu. jadi aku sengaja nak cipta isu baru hari ni, pasal adik aku. hehehe
Last Saturday, dia called aku minta aku postkan pictures dia dalam 3 keping yang dia pakai baju chef. Jadi di sini aku pun nak upload la pictures adik kesayangan aku ni.



Adik n kawan-kawan dia-poyo je.hehehe

dan aku selalu kagum dengan dia, sebab dia pandai memasak! dan buat kek!

budak comel bulat masa kecik dah turn out to be handsome guy dah kan!hehehe puji adik sendiri la aku kan. dia gan hadi, yang girl tu tak kenal.

cubaan pertama dia-masa tu aku kat UKM lagi, dia mms pic dia kat aku sebab nak tunjuk bakat yang terhasil-dia tau aku suka makan kek coklat.

ini bukan awek dia ya, yang ni senior dia kot sebab dia tulis aku n kak sal

ni pulak picture dia malam sebelum konvo-they had dinner that night

Chef Xian at Avillion Marina PD, terpaksa posing n snap sendiri...huhuhu

Happy Convocation Day! tahun 2010

Sok diorang ni grad dah, so malam ni berkumpul tuk dinner.

KFC time gan kengkawan!!
part yang aku amat bangga gan adik aku! hehehe terer gak dia ya, apasal aku tak seterer dia eh?

Comel je kek adik aku buat ni, dia suka warna pink. Mesti selit gak warna pink.huhuhu, tapi dia bukan pondan atau apa. Dia minat pink sebab awek dia suka warna pink. Aku mula-mula dengar dia kata dia suka warna pink tu terkejut gak. Pelik tu, dulu pink bukan di hati, bila dah bercinta terus ikut makwe punya colour.

hari konvo dia, bergambar gan kawan dia konvokesyen Kpypj 2010

adik aku nak berlagak sengsorang jap ye!

adik aku nampak chubby cam kakak dia gak (aku la tu) masa ni dia keja kat Renaissance Hotel Kota Bharu or kat Shangri-La Putrajaya. Dia kata dok dapur, tu la chubby tu. Bau pun boleh chubby ke? or makan sekali ni?hehehe



No comments: