Friday, May 20, 2011

Kenapa aku malas?


Kenapa aku malas?
Apa aku dah buat sepanjang hari ni?

Aku rasa aku makin malas. Entah la, assignment aku belum sentuh lagi. Official job aku pun memang menimbun. Tapi aku memang takde hati nak buat. Sepanjang hari ni aku online je.
Aku tengok cerita 49 days untuk episod 19 yang baru diupload kat jacinda.com.
Lepas tu, aku melangut je, baca novel online. Hmm aku ada je novel baru, aku baca skip sikit-sikit. sebab otak aku asyik fikir assignment gan paper yang kena check nih. Minggu depan kena kursus. Ahad dah kena booking untuk kemaskini file segala sebab ada orang atasan nak turun check hari selasa ni. Selamat la aku,selasa dah kena pegi kursus. hehehe.
Kononnya nak kemas bilik yang memang serabut dah aku nak tengok. Kemas punya kemas, macam aku sepahkan balik ada lah.

No comments: