Friday, September 4, 2009

2nd september 2009

masa tuk buat assignment yang dah bertimbun!!!!!! Huahahaha

time ni la mata aku mengantuk. Mengantuk ke? Rasa cam tak ngantuk tapi hati aku langsung tak dak nak wat assignment ni.

Jom baca motivation book! Hahaha kasi motivate sikit hati aku ni!

9.20p.m.

apasal aku cool giler eh? Hahahha lawak je, assignment kena hantar esok ada 11 pages, aku boleh la pulak wat muka selamber je. Gelak bagai nak rak, sampai member aku risau aku kena sawan gelak. Hahaha. Agaknya ada wayar putus masa operation ari tu kot. Hahaha (over la pulak gelak aku ni, tapi cam best je gelak) senyuman, gelak ketawa awet muda dan boleh jadi penyeri hidup orang disekeliling kita. Ingatkan senyum tawa kita...

tapi jangan over takut tertukar dengan orang yang giler, kang tak pepasal kena angkut dengan ambulan ke tanjung rambutan. Bukan tuk kait buah rambutan tapi kena tahan loooo.

9.50 p.m.

No comments: