Friday, September 18, 2009

Malam dapat allowance

Malam ni hajat nak makan KFC lah sebab dah dapat allowance kan. So, suruh erin je beli sebab aku malas nak keluar dah. Ngantuk giler nih. Hujan-hujan best tido, dah abis dah langgar pantang tak leh tido petang nih. Pastu dapat call, erin kata KFC penuh sampai ada yang beratur kat luar.
Tak jadi beli lah. So, aku dah cakap awal-awal gan dia beli KFC pun aku nak jugak nasi tomato favorite aku. Nampak gayanya tak merasa KFC lah sebelum balik raya nanti. Agak-agaknye ramai yang nak makan KFC sebab allowance dah masuk. hahaha. Makan besar lah ye, sampai sanggup berbaris sampai luar.
Dah la malam ni ada class, malas tul nak pergi, lecturer tak best. Tapi pergi jugak. Siap bawak bekal nak makan kat class tuh, bawak roti peanut butter. hahaha tapi pakat aku pandang kau, kau pandang aku, pastu sesama tengok roti. Perut still kenyang beb, kenyang gan berita duit allowance dah masuk tadi. hahaha.
Pastu tetiba tanpa dirancang, class abis awal sebab tak dak orang nak present dah.
Aku pandang kau, kau pandang aku
'ting' idea: makan KFC nak? hehehe
Sehati, sejiwa sekatil dan sebilik: Jommm!!!! (sengih kerang busuk)
Beli bungkus sebab KFC dah nak tutup kot. Dah pukul 10.30, agak nye dorang takut kitaorang dok makan kat situ, pukul 12 baru balik kot. hahaha
Balik tu, pas solat n erin bergayut sat kat telepon dia. Kitaorang makan, walaupun perut still sendat. hahaha goyang-goyang sikit kasi ada space tuk KFC. Tapi tak selazat mana sebab perut aku still full, so tak dapat menikmati dengan baik. Tapi alhamdulillah...kenyang tahap ular sawa telan kambing dah. hahaha.

No comments: