Friday, September 11, 2009

Kawan punya kisah-shery

Hehehe.. shery my best friend...
Saja je nak cerita pasal dia kat sini. Hmm aku suka kawan dengan dia, sebab gan dia buat aku rasa selesa. Dengan dia aku memang tak berkira langsung lah. Kitorang kawan sejak kat UKM lagi, masa 1st year second semester. 1 semester, aku dok lagi mencari kawan sejati. So sampai sekarang la kitaorang bersama. hahaha as a friend je lah.
Kitaorang memang boleh klik lah. Dia anak ustazah. Jadi pembakar semangat aku n kekuatan aku kat kelas. Kalau tengok muka dia grenti aku rasa ok, tak dak masalah. Sebab dia sentiasa bagi semangat kat orang.
Dia rapat dengan mak dia, selalu call mak dia and adik beradik dia yang lain. Kalau malam je grenti dia bergayut gan mak dia. Dia kata dia nak kawin lewat errr or tak nak kawin tah r aku pun lupa.
Hari tu, ada orang masuk meminang, hahaha lawak oooo. Mak and nenek dia dah setuju dah nak pasangkan dia gan budak tu. Bila dia tahu, terus dia wat mogok. tak cakap and amik peduli, terpaksa la mak dia cancel nak wat budak tu menantu. Pastu minggu lepas dapat lagi satu orang datang merisik. Wah..wah...wah.. hebat tul penangan Shery nih. hahaha ye la kan anak ustazah, baik pulak tu. Hope dia dapat seorang lelaki yang boleh membahagiakan member aku nih, yang boleh memudahkan and selalu menolong dia nanti. Amin..(doa aku untuk Shery).
Aku je yang panggil shery, kengkawan lain panggil lain. Dah biasa gan nama tu, baru glamor sikit hahaha. Sayang hang shery...n suma kawan aku yang lain..hehehe

No comments: