Saturday, September 5, 2009

Pelahap duit KPM ke kitaorang ni?

Bukan nye kitaorang pelahap, tapi tahu-tahu la nak hidup zaman sekarang ni perlukan duit. Asal gerak je sikit, grenti duit keluar macam air. Tiap bulan kena pikir nak bayar rumah sewa, bil air elektrik, minyak kereta, bil telefon maxis lagi celcom lagi, hutang PTPTN, hutang keta(hahaha exaggerate je nih lebih).

Memang serius la, aku memang dah pokai sejak masuk sini. Sebab tu la, aku lom beli broadband lagi. Terpaksa bergantung gan DLINK wireless connection yang dipasang jiran aku yang dari mana tah. Tapi terima kasih la coz aku dapat online percuma walaupun memang jarang-jarang berlaku. At least, tak dak la aku mati kutu kat rumah tu. Sebab tu kepala aku tak dak kutu, sebab dah mati ari tu, boring sangat daaa. Kuman pun baru je mati dengan adanye nurse-nurse comel and baik hati kat UPSI ni. Thanks to kak wahida and er aku lupa nurse seorang lagi lah..thanks coz rawat aku.

Back to the story, selain terpaksa masuk kampus nak ke library tuk online, memang aku bergantung dengan DLINK wireless lah.

aku post sikit2 takut malas nak baca panjang.

No comments: