Friday, September 18, 2009

Yeppyyy!!!! dah dapat allowance!!!(Rabu, 16.09.09)

Dapat allowance dah!!!! yahooo!!! Happy giler aku.hahaha.
Kisahnya, tengah aku dok pakai make up, masuk la msg, aku wat dunno je.
Erin lak yang sibuk: 'yong, msg masuk tu'
Aku yang bz maku up: 'make up lagi penting dari msg tu'
pastu aku turun bawah, nak panaskan keta loo. Terserempak Lee Lee
Aku: Lily, I tak jadi stay till Friday lah, Esok gak I balik, hajat nak konvoi gan member.
Lee Lee yang dok makan: Laaa I ingat u stay.
Aku wat muka bersalah: Sorry la Lily, I rasa baik balik awal, nak wat persiapan raya.
Aisyah kuar bilik: 'yong, duit allowance dah masuk dah'(monotones tone tuh)
Aku pandang Aisyah: Yahoo!!!!!(terus lupa Lee Lee) Aku dah dapat msg td tp wat dunno. Aku naik tengok lah!!
Aku kat bilik: Yahoo!!!!allowance dah masuk!!!!!!! td msg dari bank islam tuh.
(terjerit-jerit kat member 1 bilik.)
Alhamdulillah masuk jugak duitnye, baju raya dapat beli ari nih!!!! Jubah idamanku, nantikan ketibaanku menemputmu.
Siap menari-nari lagi. Terus semangat nak dengar lagu raya. hehehe

No comments: