Friday, September 11, 2009

kisah aku dengan sorang tu..bergaduh lagi

Asyik la nak berperang, letih dah aku nak bergaduh dengan dia nih. Ni kes hari tu la nih. Aku tak puas hati dia suh Shery masuk group lain. Agak-agaknye dia berdendam gan aku kot. Hahaha bersangka buruk la pulak. Memang gan dia aku akan sentiasa bersangka buruk lah.

Tah r aku gan makhluk Allah yang ni memang cam tak ngam. Kalau mark aku kurang pun aku dah tak kesah dah. kalau dia nak mengenakan aku pun ada aku kesah? memang tak la kan. Selalu sangat bergaduh.... pantang aku masuk kelas dia grenti dia nak bergaduh. Bukan bertumbuk tapi selalu nak cari kesalahan aku. Orang lain takdak la dia wat over sangat macam aku.

Sebelum masuk kelas dia, grenti aku dah terpikir apa isu dia nak wat topic gaduh gan aku.
Malas dah nak peduli gan dia. Datang kelas sebab wajib..ulang sekali lagi 'WAJIB'.

No comments: