Friday, September 11, 2009

bila berkumpulan dengan orang yang bukan sekepala

kisah 11 September 2009
ingat lagi tak kisah 11 September 2009? masa aku type date ni baru aku perasan insiden 11 september WTC kena langgar gan kapal terbang. bunyi dia cam rumah kena langgar dengan kereta je. tapi bukan aku nak kisahkan yang ni pun. kisah aku lain looo.
kisah aku yang letih hahaha.
kena layur tepi kain kat api, tak nak kasi kain berambu ramba karang, abis suma kain tu jadi benang tuk projek KOKO/KOKE/KOKU apo sajo lah.
Hmmm bila berkumpul dengan orang yang tak sekepala, mula la aku nak mengelak dari duduk lama. Tapi huhuhu diorang group aku so kena la nanti jugak. Yang aku malas nye, nanti 2jam tanpa wat apa-apa sebab dok nanti seorang lagi pergi cari bahan kat kedai. Bila orang ni balik cari bahan, dia mengadu la letih sebab ye la kan puasa. so tunda la buat kerja.. HANGAT! nanti perkara sia-sia, dah la assignment aku menimbun kat bilik menjerit mintak suh buat. Letih ooo.. so paling mudah tuk aku elak dari jumpa waktu malam aku amik kain yang mana ada n wat kat rumah la layur kain tu.

No comments: