Friday, September 18, 2009

Kejutan dari ayah kesayangan

Ok, hmm apa nak cerita, er bukan apa nak cerita tapi camne nak cerita. Ayah aku ni terlebih sayang kat aku. hehehe. Perasan ke? Bukan perasan tapi memang betul la pun. Tengah dok kusyuk dalam class malam tuh. (kusyuk ke?hehehe, memang tak lah kan).
Aku dapat call kul 9.30 malam. Terkejut beruk looo sebab aku tak silent phone 'Assalamualaikum...atokk ooo atokkk'(upin ipin punya ringtone) ces terkejut aku. terus aku off. Pastu tengok sapa call..ayah aku.
Ok aku msg la cakap 'dalam class ni'
Ayah: Ayah dalam bus ke tanjung malim ni
terkejut beruk aku, apa hal la pulak, ni grenti risau aku sampai malam. Sebab baru ni aku call ayah cakap abis class esok petang aku terus balik gan kawan aku. So sampai rumah dalam pukul 12 kot.
Ala ayah, boleh la ky drive gan kawan( sebenarnye aku nak goreng je, aku nak ponteng class esok and balik drive sorang-sorang)
Ayah: Ayah beli tiket baru ni masa ky cakap ky balik petang sampai malam.
huhuhuhu terlebih sayang punya pasal. Hmm aku sebenarnya nak prepare diri sendiri untuk berdikari tuk hidup sorang nanti. huhuhu. Apo nak dikato...
But, thanks ayah. I love you too...

No comments: