Wednesday, September 23, 2009

Pemandu yang tak patut dapat lesen pun berlambak atas jalan raya!

Sakit hati bila pemandu tak retiiiiiiiiiiiii bagi signal! Bodo ke hape tah. Harap kereta je lawa, toyota vios lagi tapi tak dak otak hape! ingat lagi no plat kereta dia WLD 8913. Bengkek giler hati aku! Dah la raya, tau tau la jalannya macam mana kat kelantan ni. Grenti la sesak dengan orang luar. Dah la payah nak dapat ruang nak masuk selekoh! Sebab nanti kereta dia tu, rugi masa and menyesakkan jalan jammed yang sedia ada! Bengkak giler hati aku! Memang aku sumpah seranah lah mamat tuh!
'Ada otak ke tak? Ambil lesen dulu macam mana boleh lepas? Signal pun tak reti nak bagi! Ingat nih jalan bapak dia ke hape? Bodo nak mampus. Harap je kereta cantik tapi perangai cam hape'
Memang nak kena gan aku lah ni! Kalo aku kaya, memang aku pegi je langgar kereta mamat bodo nih! Sakit tul hati! Paham paham la time jammed ni, memang menguji kesabaran, bila ada pulak manusia otak bengap and dapat lesen terbang cam orang bodo nih! memang menyusahkan orang lain, menambahkan sesak lalulintas, melambatkan perjalanan orang lain, membuatkan orang sumpah seranah si bodo nih, dan bermacam-macam lagi.
Cuba la orang lain wat lagu tu, grenti ko mengamuk! Bila part dia betul saja! Wat jalan sendiri lah weh. Ko memang tak layak memandu pun! Jadi manusia berhemah boleh tak, jangan nak susahkan orang lain. Kalo ko mati jangan ko seret suma orang ikut ko lah! mati sorang-sorang.

No comments: