Friday, September 18, 2009

Buat amal yang tak kena tempat.

Adus... letih perjalanan bila ada je yang try nak melambatkan perjalanan. So ni kisah aku yang kena queue kereta sebab ada pihak nak buat amal time orang kalut nak balik cepat, nak rehat, nak buka puasa kat rumah, nak masak bagi yang baru balik kerja.
Jammed jalan sebab pihak tertentu nak bagi beg kertas yang ada makanan sebagai ucapan selamat hari raya dan selamat balik kampung dan pandu cermat jiwa selamat nih. Kereta bergerak dengan slow membuatkan aku bengang sebab aku nak balik cepat. Dah letih dah drive ni, dah la semalam aku tido kul 1.30 pagi sampai la ni aku lom tido lagi.
Aku paling tak suka ada orang sekat perjalanan sebab nak bagi makan nih. Tapi tetap berterima kasih gak la.
Cuma dinasihatkan kat mana-mana pihak, kalau nak buat amal pun jangan la sampai menganggu lalulintas. Tension hidup sebab asyik la kena tekan break keta nih. Dah la suma orang nak cepat balik. Musim raya lagi la ramai yang balik dan kena beratur pepanjang sebab nak dapat benda tu, memang rasa nak telan orang je aku nih.
Wat la pembahagian harta benda tu kat masjid ke, kat pusat beli n belah ke. Ni tak, time orang nak balik kampung gak dia tahan. isyhkkkkkkkk...........
Sorry la meluahkan perasaan yang bengkek nih ye.

No comments: