Tuesday, September 22, 2009

Open house rumah aku pada raya kedua!

Hehehe hari ni rumah aku wat rumah terbuka 21 September 2009 a.k.a raya kedua. Selalu raya kedua n ketiga tapi sebab tak ada chef bertauliah a.k.a adik lelaki aku ni, rasa malas la sikit so jadi nak wat raya kedua je lah.
So hari ni wat mee kari, best giler!!!! sampai menjilat jari ooo. Mak aku n jiran aku cik ti yang tolong buat. Cik Ti memang best punya mee kari dia. Tapi memandangkan baru lepas puasa ni perut bukan selera besar, makan sikit pun dah penuh.
Thanks kepada yang hadir, semoga berpuas hati dengan makanan, walaupun simple giler. hmm tetap rasa kekurangan something bila hilang sorang anggota keluarga terutama sekali yang selalu suka memeriahkan raya cam adik aku. Tahun ni dia raya kat Putrajaya sebab kerja. Tu la nak sangat jadi chef! Sebenarnye dia ada je pilihan tuk balik raya, tapi dia nak try n prepare awal-awal sebab dia bakal masuk kerja sebenar tahun depan. Cian dia. Hope you enjoy your raya bro!

No comments: