Saturday, July 16, 2011

Nisfu Syaaban - Jom puasa esok!

Saja nak ulang tayang siaran ni. Jom la...esok kita puasa beramai-ramai. Sempena Nisfu Syaaban... jom la. Esok antara hari paling baik untuk puasa sunat.

Jom la puasa sunat sama-sama....

Jom la....

Jom Join ek...

Esok bangun sahur sama-sama ya....

Kita bangun awal, boleh qiamullail... paling tak larat kita buat solat tahajud, ok tak?

Janji eh...

Ajak ke arah kebaikan... jom join

4 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

puasa hary ni yong???

YONG JIAO XIU said...

yup puasa. ayu join puasa tak?hehehe. wah betul2 dugaan la ari ni. memang thirsty sgt.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nope cutiiiiiiiiiiiiiiiii
syg kan...mood pow x ok ni

YONG JIAO XIU said...

huhuhu mmg syg tu..tapi nak wat cmne dah dpt cuti dari Allah.
hehehe biasa la,mmg klo cuti ni, mood tak ok sgt sebab darah kurang kan.
sama la, klo cuti grenti terlebih sensitip. isu kecik pun blh menitik air mata.