Sunday, August 14, 2011

Dapat kad hari lahir dari Muda Osman


kad birthday untuk aku

Aku memang tak expect apa-apa pun masa dapat kad dari Muda Osman ni. Mula-mula tu tengok ingat dapat kad raya je. Kira first kad raya yang sampai kat aku la. Tapi, sekali dibuka, nampak la kad Hari Lahir. Dalam tu jugak ada voucher 20% diskaun untuk segala jenis buku.

Wah aku time tu dah imagine dah buku yang aku nak beli ni. 20% tu kira dah banyak dah untuk aku. Kalau beli RM300 tu kira dapat la aku 15 bijik buku novel melayu, tak pun aku beli 10 novel melayu, 4 novel oreng putis. hmmm aku pikir nak beli novel-novel mahal saja dah time tu. ye la, bila lagi nak dapat diskaun 20%, selalunya dapat 10% saja.
All in all (ceh macam buat summary masa form 5 sudah), terima kasih kat SMO ni sebab bagi aku kad raya, eh silap kad hari lahir ni. Sebenarnya aku hampir lupa birthday aku sendiri. First time aku rasa yang aku macam tak peduli dengan birthday aku. First time aku hampir lupa, selamat tak lupa bila tengok kad ini. Tapi aku tak la guna voucher tu time birthday aku sebab nak savekan untuk beli novel best masa bulan September.

No comments: