Tuesday, August 30, 2011

Kad raya untuk semua blogger dan pembaca



Ok sebelum terlambat, even dah letih gila-gila dah ni. Sebab ari ni bertungkus lumus siapkan kek-kek untuk bagi kat orang dan final touch up untuk baju raya aku. Ni aku nak bagi kat suma orang yang baca blog aku, iaitu---> KAD RAYA! hehehe penuh usaha aku mencari gambar terbaik. Lastly, aku pilih yang paling simple ni.
Otak aku terlebih kreatif ari ni sebab kerja ari ni membuat kek dan menjahit baju--semua perlukan kreativiti dan jadi kreatif. Aku orang yang bukan skema, tak terlalu ikut recipe dan jahit main bantai sesuka hati sampai kena marah gan mak aku. hahaha. Er dah lari topik dah---aku nak cakap aku rajin nak pikir pantun hampeh sempena raya ni.


2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

salam syawal buat yong sefamily yer...mkn tue ingat2 la kat ai disini yer

Yong said...

salam syawal ayu. oh memang ingat ayu time makan. ari ni makan satey sma menu gan ayu gak. hehehe