Wednesday, August 10, 2011

The annoying clerk

gambar dari : thoughtofthejay.blogspot.com

I was so annoyed... rasa tak puas hati je ada ari ni gan sorang kerani ni. Annoying tul perangai. Hadeh la, sakit jiwa aku. 2 hari aku cari dia. 2HARI! masyaAllah geram betul aku.

Kerja kerani je pun, bukannya despatch. Tapi, haish.... dia tak pernah melekat kat meja dia! Sakit hati tak? Dia ingat aku ni banyak sangat masa nak mengadap dia or cari dia merata tempat? Banyak lagi kerja lain aku kena buat kot. Tak pasal-pasal aku yang kena jadi kerani, cari file yang dia susun tu. Irritating tak perangai dia? mesti korang pun setuju gan aku. Pastu, cari punya cari, macam dia tak letak je surat yang WAJIB dia letak dalam file tu. Hot betul hati aku ni. Selamat la puasa so boleh control lagi.

Kerja dia melangut je kat luar. Rasanya ramai je yang dok komen kat belakang yang dia ni lesap 24 jam. Ingat tu pejabat tok dia ke hape? Selalu dia melepak kat nursery, tak pun pecut motor keluar. Mengalahkan lelaki or mat despatch kat pejabat tu pulak perangai dia ni. Macam la nursery tu takde pengasuh yang dia nak menyibuk kat situ. Or dia ingat nursery tu tempat mengasuh BUDAK DEWASA macam dia ke? Orang lain pulak yang kena ambik alih kerja dia.

Yang benar,
The Exasperated me.

p/s: gaya surat pulak hari ni

4 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

report kat boss ckp ader org curik tulang ngeee...sabaq na

Yong said...

kan best blh wat cm tu, huh nti satu office wat boikot. so tak berani lah nak buat. tgu kak senior yg buat je lah. nti ada yg ckp, tak smpi setahun keja, dah mengada2.

Ain Zulaikha said...

uihh kerani jenis apa tu?
knp tak report je?
biasanya kerani lah kena melekat kat opis... adessss

Yong said...

ha tu la, bos bagi muka sangat kat suma orang. well, bos terlebih baik, so bos ingat suma org baik macam dia, tak kan tipu bab cari rezeki ni.