Saturday, August 13, 2011

yang disangka hilang.

picture unavailable due to the broken card reader. I will fix it in the near future.

hari ni kerja menyelongkar segala barang dalam bilik aku yang agak tersembunyi. Aku kutip segala baju yang dah tak nak pakai lagi, nak kasi kat orang. Baju yang aku beli tapi tak padan. nampak sangat perasan body kecik kan. huhuhu. Apa saja lah.

Ok, aku bukan nak cerita pasal baju pun. Ni nak kisah pasal pencil case aku yang aku cari hampir 1 tahun yang lalu. Oh aku rasa lagi seminggu genap jumlah setahun aku cari pencil case aku ni. rupa dia, kecik saja. Tapi dalam ni ada harta berharga aku. Aku ingat aku tertinggal benda ni kat library ukm ; PTSL masa aku g melepak kat sana tahun lepas. Al maklum la aku ni memang kaki library dan suka melepak kat sana macam library tu rumah aku.

on that day, aku dok melepak kat sana hingga petang baru aku perasan yang aku dah janji gan kawan nak g makan sesama kat luar, terus pecut kereta keluar. Aku tinggal barang aku kat library, biasa la berlagak macam library tu rumah aku, dok pikir nak balik lepak kat sana lepas makan. Tu la aku pikir macam aku tak ingat pungut balik je pencil case aku, termasuk dengan ubat-ubat aku hilang ari tu. hehehe tapi tadi masa aku selongkar, aku jumpa ia dalam beg laptop aku yang dah arwah tu. huhuhu. Lama tul baru boleh jumpa tuh.

3 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

sthn carik?
lamanyer mesti syg kan...
ai ni risau gak sebab cepat lupa mana ai letak barang...now mmg kena letak setempat

Yong said...
This comment has been removed by the author.
Yong said...

ya mmg sayang sangat gan barang kat dlm tu. sebab ada mechanical pencil yg dari umur 17thn, smpi sekarang ada. kiranya dah 9thn la usia pencil tu.hehehe