Monday, June 20, 2011

Annie dapat baby boy ♥

ok, coz aku belum pegi tengok lagi baby Annie, so aku post pic aku masa baby.


mengantuk sangat malam ni.
entry kali ni, ringkas lagi.
cerita tentang bulan...hehehe just kidding. bukan bulan tapi cerita tentang kawan. Best friend, dari zaman sekolah form1 lagi dah nak 13tahun kawan gan Mariani or aku panggil Annie.
Dia message aku, baru je ni. Dia selamat delivered baby boy berat 3.46kg pada pukul 4.40petang tadi. So now, bertambah anak buah aku.
Congratulation Annie! love you! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Maybe esok aku pergi jenguk dia...insyaAllah...


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
yong jiao xiu

4 comments:

suara sizuka said...

cute la yong time kcik:-)..mmg ad kacuk cina ke?

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

alololo kawaii hikhik
best actually ada baby nie...ai pow dah lama x der baby...yg sulung dah 6 thn....

Yong said...

hmm errr tu la. entah la. maybe ada maybe takde. tak tahu la.
mmg klo tya bab ni. tenganga gak nak jawab.hehehe. tu pic masa umur 3bln. masa br lahir, mak kata, mmg mata tak npk langsung, smpi dia risau kot buta ke apa ke.huhuhu

Yong said...

yg first comment tu tuk sizuka.
yg ni tuk ayu: hehehe teruskan usaha tuk dpt baby ye. grenti boy nak ada adik gak, main sesorg tak best. hehehe