Saturday, June 11, 2011

Yeyyy esok cuti peristiwa untuk Kelantan!

khas aku lukis untuk Perlawanan Kelantan vs Terengganu malam ni. chaiok!!
yang penting esok cuti..yeeeyyy!!!!

Cuti peristiwa esok 12 Jun 2011
Ada orang tak happy ke dapat cuti?
Aku baru tahu ni yang esok Kelantan cuti sebab Bola Sepak!
Menangnya tak tahu lagi tapi dah dapat cuti. hahaha.
Sebab apa cuti?
Sebab ramai penyokong kelantan ke Stadium Bukit Jalil, so memang tak sempat sampai esok untuk kerja.
Memang la, orang Kelantan ni semangat terlebih bab bola ke bab apa ke. Tadi makcik aku yang kerja kat KL kata berduyun-duyun kereta nak ke KL dan penuh bawak bendera Kelantan... Penyokong Kelantan la tu... tapi jalan tak jammed pun. Dia bertolak pukul5 pagi tadi lagi.
Makcik aku sentiasa bertolak awal, tak nak kena jammed, dia sampai KL pukul11pagi tadi lagi. Hmm aku grenti malam ni stadium Kelantan pun penuh penyokong. Biasa la, Kelantan culture memang macam tu. Semangat berlebih, but I'm proud of it.
Apa-apa pun aku memang suka dapat cuti ni. Tak puas cuti 2hari seminggu. hahaha.
Aku doakan Red Warrior menang malam ni, semoga apa yang orang dok cakap tentang PEMBELIAN KEMENANGAN BOLA OLEH TERENGGANU adalah tidak betul.
Kalau Terengganu menang malam ni, memang la sah KEMENANGAN YANG DIBELI sebab dah tengok prestasi Kelantan sepanjang 2 tahun ni memang mantap. Baru ni pun dah dapat 3-0 dengan Terengganu kan....
Semoga rumour tu tak betul sama sekali. Buktikan Red Warrior!!! You are the best!! Amin...

No comments: