Friday, June 24, 2011

Bercuti ke terengganu


Hari ni hari jumaat. Aku pakat gan geng masa sekolah dulu nak turun terengganu hari ni, mmmm pagi ni la, lagi 9jam. Kitaorang nak pergi jejalan ke sana. Saja nak berkumpul ramai-ramai walaupun takde la ramai sangat, just 5orang je pun. Salah sorang kawan aku ni dah tinggal kat sana selepas family dia berhijrah ke Terengganu.
Ini la peluang nak berjalan-jalan. Sebab dah lama jugak aku tak keluar meronda ni. Terutama sekali dengan kawan-kawan satu sekolah. Aku, Chek Mask, Efa dan Ayu akan bertolak pukul9pagi esok. Ala..dekat je pun terengganu tu, dalam 3jam je ke Kuala Terengganu. Saja post awal sebab sok aku dah tak surfing internet dah until saturday evening.
So I will see my blog again on saturday. Gonna miss my blog and my blogger friends and their stories.

3 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

bestnyer g trganu....lagik best jmpa kwn2 lama kennn

Yong said...

yong who say u wont b able surfing the net here..ngehhhh

Yong said...

ayu- yup mmg best jumpa kengkawan. banyak ceter kuar lah. hahaha
aya yg guna aku pya id- yeah, aku igt ko jarang surf tenet. hehehe. best sekodeng fb kengkawan pki id korang.